Av till Sverige! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tanja Veldhuizen - WaarBenJij.nu Av till Sverige! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tanja Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Av till Sverige!

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

07 September 2014 | Nederland, Utrecht

Mijn spullen zijn gepakt (nouja bijna alles dan), alle documenten klaargelegd, nu moet ik me alleen mentaal nog klaarmaken voor de reis van morgen.

Die reis begint al vroeg. Wouter zet me rond 7.15 af op Amersfoort Centraal Station, waarna ik naar Hannover zal reizen. Daar pikt Nathalie me op met de auto en zullen we onze reis vervolgen via Kiel met de veerboot naar Gothenburg.

Het is gek om weg te gaan. Zeker nu Wouter en ik net ons plekje lekker hebben gevonden in ons nieuwe huis. Maargoed, over 7 weken zie ik hem alweer als hij mij op komt zoeken.

Tot die tijd ga ik gewoon hard aan het werk, en genieten van de mooie omgeving. Meer kan ik niet doen, toch? Vandaag samen nog even genieten.

Ik zal proberen jullie hier een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen daar!

  • 07 September 2014 - 19:32

    Els En Rinus:

    Wat een goed idee om weer met je weblog te beginnen.
    Wij wensen je een goede reis en een goede start in Zweden.
    Veel groetjes, Rinus en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 24333

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 02 Maart 2014

Gothenburg time!

27 Juli 2010 - 19 December 2010

Studeren at CAL!

Landen bezocht: