Nog 19 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Houten, Nederland van Tanja Veldhuizen - WaarBenJij.nu Nog 19 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Houten, Nederland van Tanja Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Nog 19 nachtjes slapen...

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

08 Juli 2010 | Nederland, Houten

En dan is het zo ver... Dan vertrek ik na bijna 9 maanden van voorbereiding naar Amerika!

Waar ik precies terecht kom? Ik vlieg eerst naar Billings, van waar ik een rondreis maak om op 15 augustus neer te strijken in Berkeley, California. Daar zal ik de overige 4 maanden doorbrengen aan de University of California Berkeley. Voor meer info over de universiteit daar: http://www.berkeley.edu/

Gelukkig heb ik inmiddels ook een kamer gevonden. Helaas was het International House vol, maar via Craigslist heb ik een plekje gevonden bij een familie die elk jaar twee kamers verhuurt aan internationale studenten.

Nu hebben de laatste voorbereidingen de hoogste prioriteit. Morgen ga ik naar Brussel om mijn visum op te halen, en morgenavond kan ik me ook inschrijven voor vakken. Daarna staan er voornamelijk praktische zaken op het programma (zoals koffers inpakken) en natuurlijk afscheid nemen van iedereen...

• 09 Juli 2010 - 06:00

Esther Koenders:

Heey Tanja,

Heel veel plezier en goede reis!

Gr. Esther

• 09 Juli 2010 - 06:37

Ei:

We missen je nu al....snik snik.

• 10 Juli 2010 - 01:17

Jenny Veldman:

Hi Tanja! Thanks voor je mailtje, ik ga je zeker volgen! Als je mij wilt volgen: jennyveldman.waarbenjij.nu. Heel veel plezier, geniet er van!
    Groetjes Jenny

• 10 Juli 2010 - 11:21

Marlijn:

Wooooww Tanja! Ik wist helemaal niet dat je al zo snel zou vertrekken, zelfs niet dat je definitief mocht komen: GEFELICITEERD!!
    Ben ook erg benieuwd welke vakken je gaat volgen. Maar heerlijk dat je eerst een rondreis gaat maken!
    Geniet ervan en veel succes/avontuur gewensd!
    Liefs

• 19 Juli 2010 - 20:59

Ina Slagboom:

Hallo Tanja,
    Veel plezier en een goede reis naar Amerika.Ik ga je verslag zeker volgen. Ook wil ik alvast boeken voor de begeleidingstochten in december in Oostenrijk. Tot ziens op de latten!
    groeten van Ina

• 20 Juli 2010 - 07:00

J'opa En Leni:

Nog heel veel succes met de voorbereidingen. We zien je as. zaterdag op je afscheidsbbq
    Liefs!

• 25 Juli 2010 - 12:45

Jiska:

Ha lief zussie...

Ik wens je heel veel plezier. Onthoud dat de komende maanden onvergetelijk worden en altijd in je herinnering zullen blijven. Maak er dus een mooie tijd van en vooral: Geniet ervan!!!