Morgen vertrekken! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Tanja Veldhuizen - WaarBenJij.nu Morgen vertrekken! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Tanja Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekken!

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

26 Juli 2010 | Nederland, Houten

Een laatste berichtje uit Nederland... Morgen vertrek ik om 10.50 uur met US Airways naar Amerika! Na een reis van ongeveer 20 uur (het is hier dan al 6.45 uur 28 augustus), lokale tijd: 23.00 uur land ik in Billings. Daar zullen we de huurauto ophalen en overnachten in een hotel waarna onze rondreis kan beginnen!

Mijn koffer is gepakt. Wonder boven wonder heb ik alles in één koffer van 23 kilo kunnen stoppen en hoef ik dus geen extra baggage in te checken. Voor mij een reden om erg trots op mezelf te zijn, nu maar hopen dat ik niet de helft vergeten ben!

Ook heb ik mijn visum op tijd gekregen. Dat had nog heel wat voeten in aarde aangezien ik ervoor naar brussel moest. Maar al met al bleek het wel mee te vallen vergeleken met de griezelverhalen over onaardige Amerikanen, eindeloos veel loketten en een diepteinterview, die ik van te voren gehoord had. Dus als alles goed gaat mag ik morgen Amerika in!

Inmiddels begin ik er wel zin in te krijgen maar de zenuwen komen ook opzetten. Wat ga ik doen? Ga ik echt voor 5 maanden naar de andere kant van de Oceaan? Ja, ik ga het echt doen!

Morgenochtend om 7.15 uur vertrekken we naar Schiphol. We? Ja natuurlijk mijn vader, moeder en ik.. maar we worden vergezeld door Jiska & Maarten en Wouter natuurlijk. Ook komt Lotte nog naar Schiphol, dus er zal wel een flinke afscheidsscène volgen. Ik hoop dat Joris linssen me spaart...


  • 26 Juli 2010 - 18:34

    J'opa En Leni:

    Wij komen je ook uitzwaaien. En wel 0m 0715 uur!!!
    Heel veel plezier met de rondreis in het Amerikaanse. En vooral straks in Berkeley!
    Liefs en goede reis. xxxxx

  • 26 Juli 2010 - 19:08

    Eva:

    Veel plezier Tanja!

  • 27 Juli 2010 - 00:48

    Jenny:

    He Tanja, spannend dat je morgen vertrekt! Je zal dit wel niet meer in Nederland lezen, dus hoop dat je nu lekker in Amerika zit en een beetje bent bijgekomen van de lange reis. Dankje wel voor je reacties op mijn site:) Succes, geniet ervan en we houden contact! Groetjes Jenny

  • 28 Juli 2010 - 21:23

    Marlijn:

    Heee Tanje!

    Hopelijk ben je inmiddels veilig aangekomen (25 juli dacht ik nog 'goh wanneer zou Tanja nou vertrekken?' haha)!
    Veel (studie-/reis-)plezier!!

    Liefs Marlijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Studeren at CAL!

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

De Grande Finale!

06 December 2010

Sinterklaas, wie kent hem niet?

29 November 2010

Turkducking en Wintertenen

21 November 2010

Take off that red shit!!

14 November 2010

Het Cranberryparadijs
Tanja

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 23958

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 02 Maart 2014

Gothenburg time!

27 Juli 2010 - 19 December 2010

Studeren at CAL!

Landen bezocht: